wtorek, 12 marca 2013

Cmentarz [WiP]

Dawno temu w moim klubie fantastyki, ogłoszony został konkurs na zrobienie makiety. Niestety konkurs nie doszedł do skutku, ale mój pomysł na cmentarz i kaplicę, pozostał w mej główce.
Jakiś czas temu nakupowałem sobie sporo tektury oraz gipsowych nagrobków i pomyślałem że mógłbym zrobić niewielki cmentarz. Rozmiar ustaliłem sobie na 30x30 cm, gdyż mój stół ma wymiary ok 120x120 cm i mógłbym sobie porobić takie 30 cm panele, które mógłbym sobie łatwo ustawiać według moich aktualnych potrzeb i upodobań.
Na dzień dzisiejszy porobiłem tylko nagrobki, które to będzie można sobie poustawiać tak jak się chce. W planach mam jeszcze zrobienie murków / płotków i może jakiejś bramy lub nawet dwóch. Myślę także o jakiś posągach i starych wyschniętych drzewach. W kilku miejscach murek będzie rozbity, żeby walczący mogli się łatwo wkraść na teren cmentarza ;)

Wstępnie projekt wygląda tak ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz