środa, 27 marca 2013

MA - 05 - Malakai Makaisson's Goblin-hewer

Oto mój kolejny model pomalowany w ramach Malarskiej Aktywacji - sławny Goblin-hewer Malakaia Makaissona, słynnego krasnoludzkiego inżyniera i wynalazcy, a zarazem Zabójcy Trolli.

Model jest naprawdę fajny oraz dość ciekawie zaprojektowany i skonstruowany, jednak moja wersja kupiona od innego użytkownika, była delikatnie mówiąc lekko skopana. Poprzedni użytkownik w niektórych miejscach zbyt mocno przesadził z klejem, do tego źle dopasował elementy i kiepsko je ułożył (jedna siekierek w pozycji poziomej, a "rączka" powinna być opróżniona). Nie miałem serca go całkowicie rozmontowywać, bo bałem się że coś połamię lub uszkodzę. Mówiąc krótko zrobiłem co się dało ;)

Jak to często bywa po zrobieniu zdjęć, zauważyłem kilka drobnych niedoróbek, jednakże nie mam już sił i ochoty by coś poprawiać, a potem znowu to fotografować ;)
Generalnie nie miałem zbytnio pomysłu jak to wszystko pomalować, a zdjęcia z netu niektórych użytkowników tego modelu wyglądały co najmniej kiepsko ;) Wspomnę choćby o flincie Malakaia którą widziałem w wersji niebieskiej - coś takiego jest u mnie nie do ogarnięcia ;)
Załoga wyszła "nawet-nawet", więc ogólnie jestem zadowolony. Bawiłem się troszkę z wash'ami, ale efekty wyszły "tak sobie" ;) Ubity goblinek był częścią zestawu, więc raczej nie kwalifikuje się do Zadań Dodatkowych.

Poniżej niesamowita i dość efektowna (szczególnie na skaveny) machina :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz